رهامرهام، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

ناتانائیل

تولد رهامی

1391/12/14 10:37
نویسنده : مامان شکوفه
2,356 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مادرش تولدت مبارک تولدت مبارک عزیزکم

niniweblog.com

سال اول ..... تولدت به دلایلی با تاخیر برگذار شد البته ما از قبل همه چیزو برای شب تولدت آماده کرده بودیم سالن رزرو کرده بودیم

دیجی کودک

niniweblog.com

و بادکنک کار

niniweblog.com

و میکی موس هماهنگ کرده بودیم کارتای تولدت و خودم طراحی کرده بودم ولی چون بابایی رضا قرار شده بود همون موقع برای عمل بره شیراز ما هم تولدت و دو هفته انداختیم عقب که مامانی منیر و بابایی رضا هم حتما باشن آخه تولد که بدون اونا خوش نمیگذشت حالا اینکه عمل بابایی کنسل شد و اینا بماند ولی تولد شما گل نازم و  10 اسفند در متل شیان برگزار کردیم و خیلی خیلی خوش گذشت تولدت عالی بود خودم هم فکر نمیکردم انقدر خوب بشه البته اولش استرس داشتم چون بیشتر مهمونا مثل همیشه بد قلی کرده بودن و به موقع نیومدن بعضی ها که انقدر دیر اومدن که نمیومدن بهتر بود ولی خوب اونایی که بچه کوچیک داشتن تقریبا به موقع اومدن و عمو مهدی دیجی که برای تولد اومده بود تقریبا 6:30 اینا برنامه رو شروع کرد آقای میکی موس هم خیلی خوب بود همه بچه ها رو میاورد وسط خلاصه بچه ها حسابی حال کردن کیمیا و مهدیس و متین و طاها و تسنیم و آنیسا و امیر مهدی و آرسام و طنین و سحر و .... همه وسط بودن و حسابی قر دادن و عمو مهدی باهاشون بازی کرد شما آقای خوشگل هم که اول که اومدین تو سالن چنان خوابی تشریف داشتین که هر کاریت میکردیم بیدار نمیشدی niniweblog.comآقای میکی موس اومد بالا سرت عمو مهدیه دجی اومد بالا سرت نخیر تو که همیشه با کوچکترین صدایی بلند میشی چنان بیهوش بودی که آخر مجبور شدم بغلت کنم تازه بعد از اینکه بغلت کردم هی سرت میفتاد یه کوچولو لای چشمتو باز میکردی باز سرت میفتاد خلاصه خیلی با نمک شده بودی عشقم بلاخره بعد از اینکه بیدار شدی میکی موس تو رو بغل کرد و تو سالن سر میز مهمونا چرخوند تو هم هاج و واج همه رو نگاه میکردی اول مراسم عمو مهدی کلی برای بچه ها آهنگ زد و اونا هم حسابی قر دادن

niniweblog.com

و تو هم بعد از نیم ساعت که از هپروت در اومدی شروع کرده بودی به دست زدن و این حرفا ازتو بچه ها کیمیا حسابی ترکوند و انواع و اقصام رقصا رو انجام داد و مدل به مدل لباس عوض کرد

niniweblog.com

مهدیسم خیلی خوشگل رقصید و مخصوصا رقص شمالیش خیلی باحال بود طاها و تسنیمم که تن پوش شیر و جوجه پوشیده بودن و صورتاشونو گیریم کرده بودن خیلی باحال بودن .... دایی سیامک راننده متل و فرستاده بود شیرینی فروشی سلدوش تا کیکت و بگیره راننده هم یک ساعت رفته بود مبایلشم نبرده بود خلاصه کلی حرص خوردیم تا اومد این یه قدم راه و نفهمیدیم چرا انقدر طول داده بود میکی موس کیک و آورد تو سالن و عمو مهدی دیجی آهنگ تولد خوند میکی موس کیک و بین مهمونا چرخوند و همه کیک و دیدن بعد من و بابایی با شما عشق کوچولو نشستیم جلو کیک و با هم دیگه با آهنگ شمع و فوت کردیم بعدش دختر کوچولو ها رقص چاقو کردن و میکی موس چاقو روهمراه دست شما گرفت و کیک و برید و همون موقع شما حسابی از جیغ بقیه و آهنگ ترسیدی زدی زیر گریه niniweblog.comبعد از مراسم کیک مراسم باز کردن کادو ها انجام شد و مهمونای عزیز خیلی لطف کرده بودن و بیشتر کادوی نقدی آورده بودن ههههههههه فکر کن اگه همه میخواستن کادو بیارن ما باید وانت میگرفتیم کادو ها رو میبردیم بعدشم یه اسباب بازی فروشی باز میکردیم ولی خوب مهمونا لطف کرده بودن کار ما رو راحت کرده بودن فکر کنم کلا 10 تا کادو بیشتر نبود که از اون 10 تا هم 4-5 تاش ماشین بود عزیز دلم آخر مراسم کادو باز کردن بابایی بلندگو رو گرفت دستش و از همه مهمونا تشکر کرد و همچنین یه تشکر هم از من که مامان تو پسر خوشگل باشم که باعث شد جمع سوت و جیغ بزنن و یک صدا بخونن زه زهییه ههههههههه منظورشون زن زلیل بود و بعدشم یه تشکر خیلی ویژه از مامانیا و باباییات کرد و گفت بچه هم شیرینیه هم سختی ولی با وجود مادر بزرگا و پدر بزرگای مهربونی چون اونا ما فقط شیرینیش و حس کردیم همه به افتخارمامانیا و باباییات دست زدن و بعد از اون کیلیپ هایی که مامان شکوفه واسط درست کرده بود از دنیا اومدنت و مراحل بزرگ شدنت و با ویدئو پرژکتور پخش کردیم که بماند چه بساطی داشتیم سر ویدئو پرژکتور ولی بازم خیلی خوب شد بعد از اون عکس های یادگاریتو که روی شاسی واسه مهمونا زده بودیم بینشون پخش کردیم که همه خیلی خوششون اومد البته بعضی ها هم اینطوری بودن

niniweblog.com

که اصلا مهم نیست بترکه چشم حسود ایشالا

niniweblog.com

خلاصه بعدشم مراسم شام و که من اصلا ازش هیچی نفهمیدم چون جیگر طلای مامان دیگه حسابی خسته شده بود و هی غر میزد ...... niniweblog.comعزیز دلم شب خیلی خیلی خوبی بود ایشالا هر سال تولدت در شادی و خوشبختی باشه و من و بابایی شاهد همه مراحل رشد و تکاملت باشیم ایشالا همیشه برات جشنای شاد بگیریم البته فکر نکنی هر سال از این خبراهاست ها نه عزیزم دلت و صابون نزن حالا بعضی از عکسای تولد و میزارم برات تا یادگاری بمونه .....................

کارت تولد

آرک بادکنک

1

2

3

4

56

7

8

9

10

11

12

13

کیک ببری

15

16

17

18

19

20

21

22

23

اینجا بابا امیل داشت تشخر میترد

25

اینجا مامان شپوله تیف ترده بود

26

27

اینجا من با زبون بول بول بولی از مهمونا تشخر تردم

28

اینجا کیلیپایی که مامان شپوله درست ترده بود پخش کردیم

29

30

31

32

33

34

35

36

34

37

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

عمه مینات
14 اسفند 91 10:02
آخ قربونت بشه عمه.ببین خدا انگار صورتت رو نقاشی کرده.مظلوم من.جیگر من.جنتل من.خوش تیپ.خوش اخلاق....تولدت مباررررررررررررک
خاله بیتا
17 اسفند 91 14:44
چه خوشکله ماشاالله .تولددددت مبارک خوش تیپ شمارو add کردم .
بهناز
20 اسفند 91 23:22
شکوفه جون امروز با وبلاگ گل پسرتون آشنا شدم. هزار ماشاالله خیلی نازه... میتونم بپرسم لباس هاشو از کجا گرفتین؟
فاطمه
21 اسفند 91 9:47
چه پسر نازی هزار ماشاالله...
میشه بفرمایید لباسهاشو از کجا میگیرین؟[hr

مرسی دوست عزیز من لباسای رهام و از جای خاصی نمی گیرم هر جا هر چی به نظرم قشنگ باشه مثلا برای لباس تولدش بلیز و پتپزونش و از میلاد نور گرفتم سویی شرت و شلوارش و از پاساژ سپید تهران پارس
مامان ایلیا
21 اسفند 91 11:40
سلام
تولد گل پسرتون مبارک
من از طریق وبلاگ یکی از دوستان با وب شما اشنا شدم

ابتکار خیلی جالبی داشتین در مورد تولد پسرتون

واقعا عالی بود و خسته نباشید

انشاالله که عروسیش رو جشن بگیرین خانمی

پسر من دو سالشه و سال اول تولد خاصی براش نگرفتم بنا به دلایلی
میشه بگین حدودا چقدر خرجتون شد برای هتل و شام و دی جی و میکی موس؟؟
ممنون میشم اگه راهنماییم کنید تا برای تولد دوسالگی پسرم اگه بشه این مدل تولد رو بگیرم

تولد پسر من اواخر تیر ماهه

بازم ممنونم و بهترین هارو برای شما و گل پسر نازتون آرزو دارم



مرسی عزیزم از تعریفات ما برای بادکنک کاری و دیجی و میکی موس با آقای آیدین قنبری که تو کار برگذاریه این جور جشناس هماهنگ کردیم میتونی تلفنش و از اینترنت در بیاری قیمتاشون خیلی مناسبه خیلی هم آدمه خوبیه برای سالن متل هم چون دوست پدرم بوده برای ما خیلی مناسب در اومد ولی کلا میدونم ورودیش 600تومانه و هزینه دیگش هم بستگی به منوی سفارشی داره
maman taraneh
2 فروردین 92 18:51
تولدت مبارکه عزیزم همچنین سال نو
مامان کیان کوچولو
4 فروردین 92 13:40
چه جشن با شکوهی گرفتی مامان شکوفه چقدر رهام ناز شده ماشالله مبارکه عزیزم راستی سال نو هم مبااااارک
مامان نفس
27 فروردین 92 11:03
من خییییییییییییلییی رهامو دوست دارمجمعه شب وقتی کنار اسکله تفریحی دیدمش کلللللللللی براش ذوق کردم
خاله کیانا
27 فروردین 92 14:26
سلام عزیزممممممممممم تولدت مبارکککککککککککککک. ماشالله چقدر خوشگل و خوردنی هستی تو. راستی شکوفه جان یه ایمیل به من بده چندتا عکس های گل پسرتو گذاشتم داخل قاب عکس های بچگانه. یه ایمیل واسم بفرست تا برات بفرستمشون. اینم ایمیلم: elena201017@yahoo.com
خاله کیانا
27 فروردین 92 16:23
شکوفه جون من منتظرت ایمیلت هستم؛ عکس ها تقریبا 40 تا هستن امیدوارم خوشت بیاد.
خاله کیانا
30 فروردین 92 0:51
سلام تقویم ها رسیدن یا نه؟؟؟؟؟؟


بله عزیزم خیلی زیبا بودن واقعا دستت درد نکنه
صبا
4 اردیبهشت 92 17:17
سلام شکوفه جوووون کم پیدا شدی خانمی آپ هم که نمیکنی نکنه مشغول نویسندگی بلا یک سری هم به ما بزن خوشحال میشم آ در ضمن این پسر ماهمون هم ببوسسسسسسسسسسسس
مهدیه
7 اردیبهشت 92 12:45
سلام خوشحال میشم از وبلاگمون بازدید کنین در صورت تمایل خاطره ی زایمان شما هم با نام و آدرس خودتون به آرشیومون اضافه میشه! هدف ما جمع آوری یک آرشیو از خاطرات زیبا ترین روز زندگی همه ی مادرانه! در صورت تمایل برامون کامنت بذارین!
عمه ي آتنا
11 اردیبهشت 92 23:48
روزتون مبارك
maman taraneh
14 اردیبهشت 92 16:56
هم تولد داریم هم عروسی بدو بیا دوستم
خاله کیانا
29 اردیبهشت 92 23:51
پس چرا آپ نمیکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دلم واسه رهام خیلییییییییییییی تنگ شده

عزیزم خیلی سرم شلوغه وقت نمیکنم ولی سعی میکنم به زودی

خاله کیانا
30 اردیبهشت 92 1:29
ایمیلتو چک کن عزیزم
مامان ملینا
4 خرداد 92 21:10
رهام جون خوشحال میشم به وبلاگ دخملم بیاند ما شاالله خیلی نازی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناتانائیل می باشد