رهامرهام، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

ناتانائیل

شیطون بلا

1392/5/26 13:34
نویسنده : مامان شکوفه
1,635 بازدید
اشتراک گذاری

خسته شدم سه بار برات کلی چیز میز نوشتم یک دفعه پاک شد حالا فعلا عکسات و میزارم بعد میام مینویسم چون خاطر خواهات من و کشتن انقدر سراغ عکساس جدیدتو گرفتن عشقم

 

وقتی از حمام میام خیلی ماه میشمااااااااااااااا

1

وقتی دارم مامانم گول میزنم تا من و نخوابونه

2

رفته بودم گل گاوزبون بچینم اصلا هم نمیدونم اینا که میگن بریم بچینیم چی هست

3

4

5

تا حالا این مدلی شیشه شیر خورده بودین

6

هیچ جای دنیا برام هیجان انگیز تر از نشستن در یخچال فضوضولی کردن تو شیشه های سس نیست

7

وقتی که احساساتم به خلسم قلمبه میشه

9

هر جا که آب باشه من همه لو بیچاله میکنم شاید باید مرغابی میشدم هاااااااااااا

10

چله تابستون شمال چه هوایی داشت منکه از این دریای طوفانی حسابی تلسیدم پلیدم بغل مامانم

11

دراز کشیدن وسط فروشگاه زارا هم صفایی داره

14

مامانم من و گذاشت تو حموم آب بازی تا دست از فضولی کردن تو کابینتا بر دارم .... خوب میخواستم کمکش کنم کابینتا رو تمییز کنم

15

میخوام از سلسله بیام پایین ........ نه نیمیام التفاش زیاده

16

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مهتاب
27 مرداد 92 2:09
عشق کوچولوی من حسابی دلم برات تنگ شده بود... فدای تو اقا کوچولوی خوشگل و خوش تیپ بشم من...x **
مهسا مامان آیهان
27 مرداد 92 13:28
مامانی وبلاگت خیلی خوشگله لینکت کردم با اجازه
maman taraneh
29 مرداد 92 18:20
دیدن دوست جونو و پسملش سرشار از انرژیه
مجتبی
8 مهر 93 14:48
با سلام مطالب وبلاگتون مفید بود دلم لرزید اون جایی که نوشته بودین نمی تونیم عشق را توصیف کنید و بچه میاد و تو بغلت یا موهاتو می گیره در پایان گفته بودین ارزو دارین که اون هایی که تا حلا این عشق رو تجربه نکردند تجربه کنند خیلی باید این عشق فرزند جالب باشه به سایت ما هم سریع بزنید باتبادل لینگ موافقم ممنون مرسی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناتانائیل می باشد