رهامرهام، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

ناتانائیل

کلمات رهام

1392/11/1 12:11
نویسنده : مامان شکوفه
936 بازدید
اشتراک گذاری

رهامیه مامان از اونجایی که شما تو همه کاری تنبل بازی در میاری تو حرف زدن هم تنبلی پسرم حتی کلماتیم که بلدی زیاد به کار نمیبری ولی الان خیلی بهتر شدی مامان و بابا رو که خیلی وقته میگی البته اول بابا گفتی ولی الان به هر کی میرسی میگی مامان به منم میگی مامانه حالا کلمات شما

جشوجشه:جوجه

دوجه :گوجه

جوجو : جوجو

دو : دو

اب : آب

منه منه : مال منه

نو : نون

جیش : پی پی ( یعنی هر وقت میگی جیش یعنی پی پی کردی )

جیز : جیز

نه : هم به معنی نه هم به معنی بله

دد:ددر

سو : سوپ

باه : روباه

با : بالا

داااده : دوازده

 

از اونجایی که من شبا زود میخوابم ساعت 2 نصف شب اینجا رو میز بودم

1

من کلاه بزگترا رو اصلا سرم نمیذارم

2

خوشگل شدم ؟

3

شیطونی کردم دستم اوخ شد

4

قایم موشک در کمد رخت خوابا خیلی میچسبه

5

6

وقتی دارم میشمارم میگم دوووووووو

7

وقتی یه چیزی میشکونم خودم هم جارو میکنم بله ما یه همچین آدمایی هستیم

89

اینم یه چشمه دیگه از دو نصفه شبه

10

پسندها (1)

نظرات (3)

غزل
5 بهمن 92 10:45
به به ، سلام . بالاخره اومدی ؟؟؟؟؟؟؟خوبی ؟؟؟؟؟؟؟؟پسرجونمون خوبه؟؟؟؟بابا من هر روز میام سر میزنم میبینم نستین . ایشالا همیشه به سفر و گردش . ماشششششششالا نی نی گل به سر ما چه بزرگ شده ماشالا ماشالا . دلم واسش تنگ شده بود . بوس بس بوس بوس
فاطی
14 اسفند 92 20:05
چرا پست جدیدنمیزارین دیگه،دلم واسه رهام تنگگگگگگگگگیده بدجوری،راستی خیلیم شبیه مامانش شده
ناتاناءیل
17 تیر 93 15:36
سلام بسیارعالی بود عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناتانائیل می باشد