رهامرهام، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

ناتانائیل

هنوز در خلقتت ماندم

1390/5/24 12:19
نویسنده : مامان شکوفه
696 بازدید
اشتراک گذاری

 

قشنگه من دیگه کم کم میشه اسمتو نی نی گذاشت  خدایا از تصور قدرتت عاجزم . هنوزم نمیتونم درک کنم بدون این که کوچکترین تغییر احساس کنم موجودی 5 سانتی در وجودم قرار داره و داره مراحل خلقت و پشت سر میزاره . خدایا قدرت و شوکتت و شکر . عزیز دل مامانی اگه بدونی این چند روز چی کشیدم سرمای شدید خوردم تمام بدنم هم حساسیت زده ریخته بیرون بابا امیرت خیلی مواظبمه عزیز دلم به دنیا اومدی حتما ازش تشکر کن مواظبه که کوچکترین کمبودی متوجه من و تو نشه بابا امیرت یه مرد واقعی عزیز دلم خیلی خوشحالم که اون و تو رو توی زندگیم دارم . خدایا شکرت .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابا امیر مهربون
25 مرداد 90 21:26
مگه غیر از اینه هر کی می تونه دو برابر بشه تو 3 هفته بسم ا... به هر حال ما احمدی ااااا اینجوریم
کاکل زری یا ناز پری
30 مرداد 90 12:34
سلام مامان شکوفه هم اسم خودت قشنگه هم وبلاگت. انشاالله به زودی نی نی خوشکل هم میاد. بیشتر مواظب خودت و نینی باش گلم.مرسی که پیشم امدی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناتانائیل می باشد