رهامرهام، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

ناتانائیل

رهام وزندگی منظم

1393/8/5 11:02
نویسنده : مامان شکوفه
812 بازدید
اشتراک گذاری

رهام عزیزم الان 6 ماهه که به مهد میری و دیگه کاملا به اون عادت کردی ساعت خواب و غذات مشخصه شیرینی هات روز به روز بیشتر میشه با اینکه دیر به حرف افتادی ولی خیلی خوب پیشرفت کردی و تقریبا تمام لغات و فعل هارو درست و به جا به کار میبری طوری که بعضی وقتها از حرفای قلمبه صلمبه ات ضعف میکنم عشق کوچولوی من توی مرداد ماه در سن دو سال و نیمه گی از جیش گرفتمت در مسافرت ترکیه بلاخره اراده کردم و هر طور بود این کار سخت و انجام دادم حالا بماند که اونجا همه جاهای هتل و از جمله اتاق و لابی و رستوران و استخر و اووووه هر جا که تونستی حسابی صفا دادی ولی خب بلاخره موفق شدیم و الان وقتی میشینی رو توالت میگی آخیش چه حالی میده جیش میکنی و من همونجا محکم میچلونمت از این حرفای گنده گنده ات خیلی شیرین زبونی پسر خوشگلم بعضی وقتا که خراب کاری میکنی تو صورتم نگاه میکنی و میگی اشکال نداره اشکال نداره بعدش هم تاکید میکنی که پسر خوبی هستی خلاصه عشق من نفس من زندگی با وجود تو شیرینه لحظه لحظه وجودت لذت بخشه و حتی برای نگاه کردن بهت هم باید شاکر خدای مهربون باشم .

پسندها (5)

نظرات (3)

مهدیه
5 آبان 93 11:18
چه همتی دارین باباااااااااااااا من تو خونه هستم و هنوز نتونستم دخترمو از پوشک بگیرم تبریک میگم
عمه مینات
6 آبان 93 12:14
واااااااااااااای عسل عمه رو.جیگرتو برم
مهتاب
10 آذر 93 11:41
سلام شکوفه جون با اجازه شما من معمولا به وبلاگ آقا رهام سر میزنم ماشالا خیلی خواستنیه........ من خودم باردارم بهم گفتن عکس نینی های خوشگل رو نگاه کن تا نینی خودت هم خوشگل بشه! یه سوال ازت داشتم اگه جواب بدی ممنون میشم.......... برای خوشگلی و تپلی زمان بارداری چه چیزایی شما خوردی؟ میشه منو راهنمایی کنی؟ ممنون میشم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناتانائیل می باشد