رهامرهام، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

ناتانائیل

<no title>

1390/4/15 11:22
نویسنده : مامان شکوفه
674 بازدید
اشتراک گذاری
.عزیز دلم دیروز جواب قطعی بودنت رو گرفتم نمیدونی مامانیات و باباییات چه قدر از شنیدن خبر خوشحال شدن مامانیات که از خوشحالی گریشون گرفته بود عزیز دلم ببخش که دیروز اذیتت کردم قل میدم که خیلی مراقبت باشم سعی کن با قدرت باشی میدونم که از دنیای قشنگتری دارم تورا به این دنیا میکشونم ولی بهت اطمینان میدم همیشه مثل کوه پشتت باشم عاشق همیشگی تو مامان شکوفه.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

عمه مینات
15 تیر 90 12:47
صدای بهم خوردن بال معصوم فرشته ها می آید انگار آمدن تو نزدیکست لمس ِبودنت مبارک
مامان ماهان عشق ماشین
19 تیر 90 14:11
مبارکه.
بابا امیر مهربون
21 تیر 90 17:52
مطمئنم بهترین دوستت خودم میشم اخه میدونی کودک درون من از خودم بیشتر و بزرگتره میخوایم با هم بترکونیم
نفیسه
27 تیر 90 13:25
بمیرم برات شکوفه تازه بابا امیر میخواد بترکونه یعنی تا الان نترکونده؟؟؟؟
ثنا
14 مرداد 90 12:45
من خیلی خوشحالم که خدا با اومدن یه فرشته داره به امیر و شکوفه مهربون لبخند می زنه. حتما داره به ماها هم میگه که هنوز دنیامون رو دوست داره. تازه چه خوب که این نی نی قشنگه عروسی ما هست
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناتانائیل می باشد