رهامرهام، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

ناتانائیل

سونوی هفته 20

1390/7/25 10:06
نویسنده : مامان شکوفه
1,443 بازدید
اشتراک گذاری

سسسسلام عزیزکم بلاخره نصف راه و با هم اومدیما خداییش خیلی پسمل خوبی بودی تا الان که مامانی و اذیت نکردی عشق من پریروز رفتیم با هم پیش خاله دکتر بهش گفتم یه عکس خوب از پسرم بنداز میخوام بزارم تو وبلاگش قربونت بشم که انگار شنیده بودی واسه مامانی ژست گرفتی خاله دکتر گفت دستت و زدی زیر چونت حتما هنرمندی که داری برای عکس ژست میگیری گفتش لباتم مثل مامانت قلوه ایه آخ جیگر مامان که واسه مامانی و بابایی ژست میگیری بابا امیرت ازت فیلم گرفت اینم عکست عزیز دلم

ئئئ

جیگر ممممممممممممممممممممممممممممن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عمه مینات
4 آبان 90 15:23
پسر پسر قند عسسسسسسل قربونت برم هفته به هفته...این شکل قشنگت به کی رفته؟؟؟؟ الآن اگه بابات بود می گفت به من رفته
آرشیدا کوچولو
5 آبان 90 13:09
سلام ناتاناییل خان شما چه اسم خوشکلی داری خاله انشالله زودتری وبه سلامتی بیای بغل بابایی و مامانی مهربونت
نی نی کوچولو
7 آبان 90 8:32
آشیدا کوچولو اسم من ناتانائیل نیست اسم وفلاگم ناتانائیله همین روزا مامان شوپوله میاد اسم خوشملی که با بابایی جونی انتخاب کردن میگه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناتانائیل می باشد