رهامرهام، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

ناتانائیل

اسم نی نی خوشگلم

1390/8/21 11:19
نویسنده : مامان شکوفه
3,885 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comسلام عزیز دل مامانی کوچولوی من اسم خوشگلتو صد در صد انتخاب کردیم و به مامانیا و باباییات گفتیم مامان شکوفت واست کیک مرغ درست کرد و اسمتو روش در آورد مامانیات و باباییات و دعوت کردیم اونا که نمیدونستن به چه مناسبت دعوت شدن هی سوال میکردن امشب چه خبر و این حرفا خلاصه خوشمل من حسابی سر کارشون گذاشتیم تا اینکه سر شام کیکتو آوردم ولی روش یه چیزی بود دایی سیامک سرتقت سریع فهمید که میخوایم اسم تو بگیم خلاصه همه دور میز جمع شدن بابایی فیلم گرفت ولی اول ازشون خواستیم اسمت و حدس بزنن راهنماییشونم کردیم که اول اسمت با (ر) شروع میشه و 4 حرفه بابایی سیاوشت گفت رحیم میشه دیگه ههههههههههه ولی در آخر مامانی منیر اسمت و حدس زد عزیز دل مامانی اسم قشنگت شد  (رهام )niniweblog.com

اینم کیک مرغ که مامان شکوفه واست درست کرده

اینم میز شام که سوپ و پاستا و کیک مرغ  داشتیم

اوووووووووومممممم

به به

راستی پسرکم اسمت دو تا معنی داره

معنی شاهنامه ایش میشه (مرد دلاور و مبارز )

معنی لغت نامه ایش میشه( پرنده شکست نا پذیر )

قربونت برم مرد اوچولوی من بوس بوس niniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

امیرخان
14 آبان 90 15:20
رهام بابا امیدوارم از اسمت خوشت بیاد (کلی واسش زحمت کشیدیم، به نظر من و مامانت که خیلی قشنگه)در ضمن کارات هم مثل اسمت باشه
عمه مینات
15 آبان 90 20:10
عزیز دل عمه قربونت برم من،شبی که خونتون بودیم حالم خیلی بود ولی همین که خودم رو سر پا نگه داشته بودم به عشق تو بود عزیزم.اگه بدونی هنوز نیومده چه دلی از عمه ات بردی.بیا که انشالله می خوام با آرسام ببرمتون ددر و شهر بازی و حال و حوووووووووول عمه جونم.
ثنا
19 آبان 90 11:29
سلام رهام جان اسم قشنگت مبارک . خیلی مامان و بابای خوش سلیقه ای داریا
بهناز مامان نازنین
22 آبان 90 16:00
به به اسم قشنگی مبارکه می گم دختر خوب تو نمی گی ما دلمون برای این کیک مرغه ضعف کرد واااااااای منم می خوام
مامان رادین
4 آذر 90 21:02
سلام.چه اسم قشنگ و با محتوایی.امیدوارم نی نی گلتون به وقتش صحیح و سلامت بیاد تو بغلتون.تا اون موقع حسابی مواظب باشید. از اینکه به ما سر زده بودید ممنونیم. در پناه حق
مامان آینده
22 مهر 92 0:23
سلام.خیلی اسم قشنگی انتخاب کردین مبارکتون باشه انشاالله به سلامتی به دنیا بیاد.درک میکنم چه حس قشنگی دارین آخه بچه ی منم تو راه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناتانائیل می باشد