رهامرهام، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

ناتانائیل

رهامی آمد به دنیا

1390/12/4 15:57
نویسنده : مامان شکوفه
1,817 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم بلاخره اومدی پیشم عشق مادر 3 روز زود تر از زمانی که خاله دکتر گفته بود دنیا اومدی امروز یه هفته ای شدی عزیزم هفته پیش پنجشنبه 27/11/90 تا ساعت 3 صبح فیلم نگاه کردم البته این کار شبای آخر بود چون اصلا نمی تونستم بخوابم ولی شب آخر دیگه حالم خیلی بد بود خلاصه ساعت 3:30 بیدار شدم و رفتیم بیمارستان تا ساعت 8 مامانی توی اتاق زایمان منتظر بود تا ببرنش اتاق عمل و شما گل نازم ساعت 8:40 روز پنجشنبه 27 بهمن 1390 با وزن 3کیلو 400 گرم وقد 52 سانتیمتر به دنیا اومدی وقتی کم و بیش به هوش اومدم و از اتاق عمل آوردنم بیرون صداهای اطرافم بهم میگفتن نمیدونی چه خوشگله هر چی به خدا سفارش داده بودی بهت داده لحظه دیدار تو توصیف نا پذیره عشق مادر امروز یک هفته هست که تو رو در کنارم دارم و نمیتونم بگم که چه عشقی رو خدا بهم هدیه کرده دوست دارم عاشفتم پسر قشنگم. اینا هم عکس های تولدت 1

2

3

45

6

7

پدر و پسر

فسقل مامان دیشب خاله سوسن اومد دیدنت و برات یه کیک قرمز آورد ما هم کلی ذوق کردیم چون تو هم لباس کفش دوزکی تنت بود کلی عکس گرفتیم باهاش بعدش بابا امیر خراب کارت اومد کیک و ببره که قشنگ دمرش کرد روی فرشای نوی مامانییییییییییییییی هههههههههههه کلی خندیدیم

رهام رو پای مامان شکوفه

 11

2

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ماهان نفسی
4 اسفند 90 17:32
خوش اومدی عزیزم چقدر نازی خدا برای باباومامان حفظت کنه با اجازن لینکت کردم اگه دوستداشتی بیا پسر منم ببین
مامانی
6 اسفند 90 10:45
سلام مامانی وایییییییییییی خدای من نی نی بدنیا اومده مبارکا باشه خانوم انشاالله 120 ساله بشن رهامی جون. ای جان خاله قربونش نازه ماشاالله خدا حفظش کنه واستون . خوش به حالت بالاخره نی نی تو نودیدی.من هنوزم باید صبر کنم. لذت ببر عزیزم از این روزا خوش بگذره
عمه مینات
7 اسفند 90 19:18
روزي که، تو اومدي روي زمين يه فرشته کم شد از آسمونا مثل گل شکفتي بين آدما گل سر سبد بودي بين اونا تولدت مبارک عزيزم عمه جونی خوش اومدیییییییی عسلم
sima
9 اسفند 90 10:30
vaaayyy...azizam...che naze... kheili mobarak bashe. omidvaram hamegitoon lahazehaye khoshi ro kenare ham tajrobe konid.
شیدا
13 اسفند 90 15:30
سلام عزیم.....خوبی؟شیدا هستم. وای که چه ناز پسری داری عزیزمممممممم....ایشالا که خوش قدم باشه و خدا حفظش کنه برات...اسپند یادت نره.رهامی رو ببوسش...ایشالا که همیشه شاد و خندون باشید.
سروین
14 اسفند 90 13:56
سلام شکوفه جان بهت تبریک میگم عزیزم مبارکههههههههههههههههههههههههههههههههههبا تقدیم گل های زیبا برای رهام جان
مامی رها
14 اسفند 90 14:22
سلاممممممممممممممم وایییییییییی قند عسلووووووووو ماشالله خدا حفظش کنه ..شکوفه قدمش مبارک باشه ایشه قدمش پر خیر برکت و شادی براتون باشه دوستم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناتانائیل می باشد