رهامرهام، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

ناتانائیل

من چخل روزه شدم

1391/1/10 0:02
نویسنده : مامان شکوفه
1,622 بازدید
اشتراک گذاری

سهام من دیده چون چخل لوزه شدم مامان شپوله دزاشت دودم تو وفلاکم بنبیسم این آدم دنده ها نمیدونم چلا این ظولین یا زول میزنن من بدابم وقتی میدابم بیدالم میتونن ننیدونم چلا آخه با من این تارارو میتونن مخصوصا این مامی هی با من ور میره بیدال بشم چند لوز پیشا من و بلدن یه جایی اولش تولی وقت تویه یه جای باریک بودیم که توش پر این وسیله دنده آهنیا بود که ما هم تو یکی سفال بودیم هی یکم تتون میخوردیم میرفتیم جلو هی تولی وایمیستادیم منم حوصلم سل لفته بود با عصبانیت پستونکمو میخولدم و به این ور و اون ور نداه میتردم ببینم بلاخله تی تموم میشه من این وسیله آهنیارو دیلی دوشت  دالم وقتی تند قان قان میتونن حسابی خوابم میبله ولی جایی که توش پره ادم دندس دوشت ندالم تا لسیدیم من و از بغل مامان شپوله درفتن هی از بغل این به بغل اون کفاله شدم دیده تازه من و توی عید یه جایی بلدن که بهش میدفتن مسافلت هر چی بود خیلی خوب بود چون کلی قان قان سوالی کردم هم اونجا نمیدونم چلا مثل تانک میخوافیدم حال میداد خلاصه این دنیا ته تا حالا بد نبوده غیل از اون لوز اول ته هی من جیغ میزدم میدفتم دشنمه کسی نمیفهمید .آخاینم عسکای جدیدم ببینید حالشو ببلید بدید ماشالا.

من خواف بودم اینا هی من و این ول اون ول میتردن عسک میدرفتن

اینم از هموناس

لوز افل عید میخواستیم با مامان و بابا و مامی وبابی و داهی میلفتیم مهمونی

به به چه آخایی

چه متفکلم

اوووووووووممممممممممممااااااااا

به به احمدیا هشتنا من و بابا امیل جون و عمو سیباوش جون آلسام جونی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سروین
17 فروردین 91 13:25
وقت کردی به کلوپ هم سر بزن دلمون واست تنگ شده
ضحی
22 فروردین 91 9:47
سلام مبارکه ماشاا... خدا ببخشه براتون قبلا به وبلاگتون سر زده بودم نمی دونستم زایمان کردی خوشحال شدم
عمه مینات
27 فروردین 91 10:47
عزیز دل عمه مشالله واسه خودت مردی شدیاااا.قربون اونچشمات بشم عزیزم.نگا کن این 4 تا احمدی چه عکسی با هم انداختن....عاشقتوووووننننننننم
سودابه
11 اردیبهشت 91 2:39
شکوفه جون خیلی مبارکه وواقعا مرسی که این وبلاگ رو درست کردی . نمیدونی چقدر برام لذتبخشه وقتی عکساتونو اینجا میبینم .

پسر خوشگلتو از طرف من ببوس






مرسي سودابه جون ما هم خيلي خوشحال ميشيم كه به ما سر ميزنيد
صبا
23 اردیبهشت 91 17:00
سلام عزیزم خدا این خانواده خوشبخت و حفظ کنه ماشالله چقدر ماهه این آقا رهام براش اسپند دود کن عزیزم
مامان ترانه
6 تیر 91 16:56
ماشالله چه گل پسری رهام جون ما لینکت کردیم اگه دوست داشتی با ترانه من دوست شی شما هم ترتنه رو لینک کن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناتانائیل می باشد