رهامرهام، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

ناتانائیل

روز به روز شیرین تر

1391/7/12 9:28
نویسنده : مامان شکوفه
1,006 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مادر دیگه حسابی شیطون شدی یک ماهی هست که کامل میشینی تازگی داری سعی میکنی خودتو چهار دست و پا کنی وقتی برای گرفتن تلفن از دستم تلاش میکنی میمیرم برات انقدر که تو نازی با اون چشمای شیطونت زل میزنی بهم منتظری که باهات بازی کنم یا وقتی توی روروئکت هستی میام از کنارت رد بشم دستات و برام باز میکنی ذوق میکنی که انگار میخوام برت دارم منم طاقت نمیارم برت میدارم گاهی وقتا که خودم و کنترل میکنم برت ندارم از کنارت می گذرم اون وقت تو لب ور میچینی و بغض میکنی دیگه می خوام بمیرم برات نمی دونی عشقم چه قدر دوست دارم نمیدونی چه دنیایی هستی برام وای صبحایی که سر کار نمیرم پیشتم وقتی از خواب بلند میشی برای اینکه بیدارم کنی با دستات یا پاهات میای تو صورتم منم برق از سه فازم میپره تا چشمام و باز میکنم بهم لبخند می زنی میدونم این لحظات همیشه ادامه نداره میدونم یه زمانی میرسه که شاید دوست داشته باشی تنها باشی بزرگ بشی و دوست نداشته باشی من بغلت کنم به خاطر همین این لحظات و تو ذهنم حک میکنم از لحظه لحظه اش لذت میبرم میدونم تو هم مثل همه یه زمانی دچار غرور جوانی میشی ولی من دوست دارم همیشه دوستت باشم دوست دارم همیشه دلت بخواد که با من حرف بزنی اینا رو برات می نوسیم که شاید بزرگ شدی بخونی و بدونی شاید اون موقع اون جور که من دوست دارم باهات رابطه داشته باشم نباشه نمیدونم نمیدونم ولی همیشه و تا آخر عمرم عاشقتم رهام من .

رهام و آب بازی تو حمام اولین باری که تو وانش نشست

1

2

3

اگه رهام دختر میشد چی میشد

4

5

5

 

پسندها (1)

نظرات (4)

عمه مينات
12 مهر 91 11:43
عمه عاشخته ها.ايشالله بزرگ كه شدي بايد بياي حسابي از خجالت مامانت در بياي كه يه دنيا عشق رو تو اين وبلاگ به تو هديه داده. اميدوارم همه آدمها بتونن يه قطره از محبت ماماناشونو جبران كنن.
ترنم
12 مهر 91 16:35
عکسهای آتلیه اش عالیییییییییییییییییییی شده. قربونش برم دخترم میشد ماه میشد!!!! شک نکن اسپند دونه دونه....
کرم های خاکی
19 مهر 91 10:47
چه بچه خوشملی...........منم میخوام. البته بزنم به تخته با وجود چنین مامان هلویی بایدم بچه به این خوشگلی باشه...
مامان ترانه
20 مهر 91 15:23
بله خاله مهناز نکنه برام زن پیدا کردی

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناتانائیل می باشد