رهامرهام، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

ناتانائیل

ادامه عکس های آتلیه

1391/10/4 7:57
نویسنده : مامان شکوفه
2,611 بازدید
اشتراک گذاری

عشق من امروز تاریخ آخرین پست وبلاگت وکه دیدم گفتم وای من چه مامان تنبلی هستم تعجبخیلی وقته وبلاگت رو آپ نکردم معضرت معذرت هم از تو عشق کوچولوی من هم از همه دوست جونای گلی که به وبلاگت سر میزنن همیشه البته منم کامل مقصر نبودم ها عکس های آتلیت خیلی دیر به دستم رسید بعدشم قربون حواس جمع مامانت هر روز یادش میرفت با خودش بیاره اداره اسکنشون کنهچشمک حالا دیگه پیش میاد عزیزم این مدت تغییرات زیادی کردی البته علاقه ای به چهار دست و پا رفتن نداری نشستنکی خودت و به همه جا میرسونی و من فعلا از یه سری فوزولیهات در امانم فنچول من اوهاز صحبت کردن هم که فعلا کلمه خاصی نمیگی اگه خیلی سر حال باشی قشنگ میگی ده ده دههورا به میزان کمتر شدن حوصله ات هم تبدیل میشه به وه وه وه منتظر-گه گه گه ناراحتدر آخر هم که اعتراض داری و عصبانی هستی دستاتو جلو صورتت تکون میدیو میگی اه اه اه اه عصبانیخلاصه از شیرینی هات هر چی بگم کم گفتم حالا فعلا ادامه عکس های آتلیه رو داشته باشین تا به زودی عکس های دبی رو هم بزارم بوس بوس عشق مادر .  

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مانی محیا
2 دی 91 13:09
جگر جگر جگر. خیلی نازی نی نی
صبا
2 دی 91 13:20
چه عجب شکوفه جووووون اومدی باز این رهام ماشالله ماههههههههههههههههه حیف زود دامادش کردی و الا ........
مامان آرشیدا قند عسل
2 دی 91 13:59
سلام ماشاالله چه پسر خوشگلی دارین خدا حفظش کنه
مهتاب
2 دی 91 19:06
اخ قربون اون تیپ زدنت برم من.خیلی ماه شدی عزیزم..
عطیه
5 دی 91 1:33
به بالاخره اپ کردین وااااااااااااای الهی قربونت برم چقدتوماهی رهام عزیییییییییییزم خدااین اقاکوچولوروحفظش کنه
عمه مينات و دوستش مينا
6 دی 91 10:19
خيلي خيلي خيلي خيلي دوس دارم لوفاتو بتشم.عمه ات فدات شه كه اين قده خوردني شدي عزيززززززم.
مامان کوثری
6 دی 91 10:52
سلام روز و شبتون خوش اگر میخواهید واسه نی نی تون تولد تم دار بگیرید و یا جشن دندونی یا هر جشن دیگه ای و یا میخواهید تقویم 92 خیلی شیک با عکس نینی نازتون داشته باشین بیاین پیش ما امیدوارم بتونیم مفید باشیم طراحی های ما تکراری نیستن http://niniparti.niniweblog.com/
الهام
9 دی 91 19:28
ماشالله به این رهام ناز.............انشالله همیشه سالم و سلامت باشه
متین
10 دی 91 0:13
خیلی خوشکل بودن عکسها این پسر نازو ببوس
پرهام
10 دی 91 14:40
خیلی خیلی نازی
مامان ترانه
17 دی 91 14:18
چه عکسهای نازی ماشاله 8 ماهگی ترانه جونی تموم شد خوشحال میشم بیایی پیشمون
مامان آرتین
24 بهمن 91 2:32
وای خدا چه پسر نازی ماشاا... خیلی نازه.ختما براش اسپند دود کنین من که عاشقش شدم به ما هم سر بزنین
مامی رها
25 بهمن 91 17:57
سلاممممم..واییییییییییی من بخورم این جیگر طلا رو ماشالله هزار ماشالله شکوفه جونم اسفند براش دود کن عزیزم
نیلا
31 فروردین 92 16:01
سلامممممممممم شکوفه خانم....ماشاالله چه گل پسر ناز و خوردنی دارین....از طرف من یه ماچ محکم از اون لپاش بکنین....رهام ناز نازی بوووووووس. منم تو دلم یه پسمل دارم....خدا کنه مثل پسملی شما ناز بشه.
یه مامان
4 مرداد 92 2:14
عکسای نازی ازش گرفتین ماشالا خودش خوشکله
احسانه مامان سارا
20 خرداد 93 12:49
سلام ماشالله داره واقعا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناتانائیل می باشد