رهامرهام، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

ناتانائیل

مسافرت دبی

1391/10/19 14:44
نویسنده : مامان شکوفه
1,629 بازدید
اشتراک گذاری

رهام عشقم دیگه داره یک سالت میشه ماه دیگه تولدته عزیزم چه زود گذشت آخی باورم نمیشه جلو چشمام هر روز بزرگتر میشی و کارای جدید تر میکنی الان دیگه خیلی شیطون شدی یه لحظه نمیشه ازت قافل شد از همه جا آویزون میشی تو همه کشو ها و کابینتا سرک میکشی قافل میشم ازت تمام لباسات و از تو کشوت میریزی بیرون دستات انگار آهن ربا داره از کناره هر چیز رد میشی تو هوا یه چیزی و ور میداری چه قدرم ماشالا زورت زیاده با یه دست همچین چیزای سنگین و بر میداری که همین طور میمونم اون دندون موشیات و که نگو چنان گازایی میگیری که اشک آدم در میاد تا حالا دو بار بی هوا من و گاز گرفتی یه بار بی هوا مامی گاز گرفتی که دستش قشنگ زخم شد یه با هم با برنامه قبلی بابا امیرو گاز گرفتی که اعتراف کرد هیچ کس تا حالا این طوری گازش نگرفته بوده دیگه اینکه حسابی قرتی شدی تا صدای آهنگ میشنوی خودتو تکون تکون میدیو سر سری میکنی دستات و قر میدی انقدر ناز نانای میکنی که نگو دلم ضعف میره برات خلاصه حسابی بلاچه شدی جیگر من اینا هم عکس های دبی که قلشو داده بودم اولین مسافرت خارجی پسملم قربونت بشم بوس بوس ماچ

1

2

3

4

5

6

7

8

از گردش تفلیح خسته شده بودم خوافم بلده بود

9

10

1112

16

17

18

19

21

22

23

23

24

25

26

پسندها (1)

نظرات (15)

عمه مينات
19 دی 91 14:51
يعني من عاشق اون آفتاب گرفتنتن عمه جونم.مثل خورشيد همه جا مي درخشي مشالله
الهه
19 دی 91 15:02
خانم ما خیلی خیلی این پسری شما رو دوست میداریم، امیدوارم زیر سایه پدر مادر و لطف خدا به سلامتی بزرگ بشه، خدا براتون حفظش کنه
مامان پريا
19 دی 91 15:55
سلام مامان مهربون.عكساتون خيلي نازه.ژسرگلت هم كه ديگه نگوازطرف من ببوسيدش.بابهترين ارزوها
Mehman
19 دی 91 18:34
Vay khoda mashalah cheghad khordanie
مهتاب
22 دی 91 11:06
یعنی عشق منی ها... مامانت که ازت تعریف میکنن قند تو دلم اب میشه...
خاله آرزو دوست عمه مینا
1 بهمن 91 20:54
سلام وای جوجو طلایی چقدر شما ژشتی عزیزم. عمه مینات منو کشته از بس قربون صدقت میره خوب حق داره از بس که شما زشت هستی منم وقتی عکساتو میبینم کلی دلم ضعف میره و قربون صدقت میرم.خدا حفظت کنه پسمر زشت.یه ماچ گنده رو لپت گلم
مامان کیان کوچولو
2 بهمن 91 19:04
عزیزم به سلامتی .. همیشه به گردش و شادی .. چقدر عکسات خوشگل شده نانازی .. زودی بیا با کیان من دوست شو بدو بدو ... مامان رهام جون من لینکتوون میکنم با اجازه ..
مامان کیان کوچولو
2 بهمن 91 19:06
چقدر اون لباس کیمونو بهت میاد شاپسر
ریحان
16 بهمن 91 15:57
ماشااله چه پسره نازییییییییی داری...... بااجازت لینکت میکنم تاهمیشه به گل پسرت سر بزنم.......دوست داشتی به وبلاگم یه سربزن
مامی رها
25 بهمن 91 18:03
الهیییییییییییی ماشالله به این قند عسل بخورمششششششششش کپلی من
صبا
26 بهمن 91 9:01
سلام عزیزم پیشاپیش تولد گل پسرمون تبریک میگم امیدوارم 12000000000ساله بشه یاد نره آپ بکنی و برامون از عکسهای تولدش بزاری هاااااااااااااااااااا بازم از طرف من رهام جون ببوس
عمه ي آتنا
27 بهمن 91 7:52
تولدت مبارك باشه گل پسر
لاله
27 بهمن 91 9:59
رهام جون تولدت مبارک عزیزم ایشالا زیر سایه مامان و بابا 120 ساله شی
مامان ترانه
30 بهمن 91 15:59
معلومه که خیلی خوش گذشته ....خوش باشید تولدتم پیشاپیش مبارکه پسمل ناز
مامانیه آرتین
4 اسفند 91 17:30
چه پسر کوچولوی نازی... الهی دورش بگردم خوشحال میشم با هم بیشتر دوست بشیم و تبادل لینک کنیم عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناتانائیل می باشد