رهامرهام، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

ناتانائیل

تو هم کارمند شدی

1391/7/3 9:30
نویسنده : مامان شکوفه
1,181 بازدید
اشتراک گذاری

رهامم عشق مادر دوشنبه هفته پیش که میشه 13 شهریور آوردمت برای اولین بار اداره همکارا خیلی ذوق کردن از دیدنت تو هم که انگار بهت بد نگذشت هر چی آدم بیشتر میبینی خوشحال تری دیگه بردمت تو اتاق آقای اسلامی مدیر کل مون تو هم اونجا زدی جق جقتو انداختی زیر میز و شکوندیش ای شیطونک مامان حالا حتما باید اونجا این کار و میکردی فقسلی . بوس بوس بوس

من و خاله شیما

من و خاله شیما

من و خاله افسانه و خاله شیما

من و خاله شیما و خاله افی

3

4

5

رهام در حال خامپیوتر بازی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

عمه مینات
25 شهریور 91 11:18
می بینم که پسرمون در اداره حسایرسی هم دلبری کرده.خاله شیما ،خاله افسانه دیدید پسرمون چه نفسه. همگی بگید ماشالله
مامان ترانه
2 مهر 91 21:20
من که تو این عکسا نیستم اینا همکارام هستن با رهام
بچه خوب
2 مهر 91 22:19
ایشالا زنده باشه . گاهی تکنولوژی ابزاریه برای اضافه کردن غصه آدم ها .
مهناز
18 مهر 91 17:48
چه نازه خدا حفظش کنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناتانائیل می باشد